close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שוקר חשמלי

מערכת שורשה אב, תשפב02/08/2022

נביא כאן כמה כמה מאפיינים חשובים שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים אקדח הלם

תגיות:
צילום: freepik
כאשר אנו יוצאים לסופר בערב או צריכים לחזור הביתה בשעות המאוחרות של הלילה, אנו רוצים להרגיש בטוחים בכל מקום שבו אנו הולכים ובכל מצב. העניין הוא שזה לא תמיד כך. בחדשות אנו שומעים לא מעט על מקרי תקיפה בשעות המאוחרות של הלילה, ולכן אנו מחפשים אמצעי הגנה אשר יספקו לנו את תחושת הביטחון. אחד מבין האמצעים הנפוצים האלה הוא שוקר חשמלי, או בשמו האחר אקדח הלם. בעת צרה או ניסיון תקיפה חלילה, השוקר עושה את העבודה.

מה כדאי לדעת על שוקר חשמלי לפני שקונים אותו
אקדח הלם הוא נשק להגנה עצמית שאינו קטלני. ועדיין שוקר חשמלי נועד לשימוש
צילום: freepik
במקרי תקיפה בלבד, ואין להשתמש בו לחינם וללא צורך, לא כל שכן לאיים על אחרים. כיצד פועל השוקר החשמלי? ברגע שמפעילים את השוקר נשמע קליק והוא מתחיל לשלוח פולסים של חשמל. לא מדובר בפולסים קטלניים, אך הם חזקים דיים כדי לנטרל את התוקף ולאפשר לכם לברוח במידת הצורך. חשוב גם לדעת ששוקר חשמלי פועל על גבי סוללה שיש להטעינה בכל פעם שיוצאים מהבית.

אני רוצה לקנות שוקר חשמלי, איך מתקדמים מכאן?
אם גם אתם מעוניינים להחזיר לעצמכם את תחושת הביטחון, שוקר חשמלי להגנה עצמית הוא בהחלט הפתרון. כאשר בוחרים את השוקר, כדאי לבחון כמה דברים:
• צליל הפעולה של השוקר – כפי שהזכרנו מקודם, לשוקר החשמלי יש צליל פעולה לפני שמפעילים אותו. חשוב לוודא שהוא מגיע עם הצליל הזה, שכן תוקפים רבים מכירים אותו ובורחים לפני שאתם בכלל מספיקים להפעיל את השוקר.
• מהי עוצמת הוולט של השוקר – עיקר ההתלבטות היא בעוצמת המתח החשמלי של השוקר. השוקרים מתחלקים לעוצמות וולט שונות, וההמלצה היא לבחור את השוקר בעל עוצמת וולט גבוהה יחסית. זאת משום שברגע האמת לא תמיד תצליחו להגיע לעורו החשוף של התוקף, ואילו שוקר השולח פולסים בעוצמה גבוהה יכול לעבור דרך בגדים ולנטרל את התוקף.
• שוקר שנוח לכם לשאת אותו – אחד הדברים החשובים יותר שיש להביא בחשבון כאשר אתם בוחרים שוקר הוא לוודא שמדובר בשוקר קל לנשיאה. אחרי הכול, אתם צריכים להסתובב איתו בכל מקום, כך שכדאי לבדוק שהוא אכן נכנס בקלות רבה אל התיק שלכם.

לסיכום, בחנו כמה מאפיינים חשובים שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים אקדח הלם. כמובן, יש צורך לבחור בחברה מקצועית ואמינה שתספק לכם שוקר איכותי אשר לא יאכזב אתכם בזמן אמת ויוכל להגן עליכם במידת הצורך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה